wtorek, 13 września 2016

Dzień 3 - Kobiece towarzystwo


Jestem dziś szczęśliwa;) Dostałam od koleżanek z pracy prezent urodzinowy - tą piękną bransoletkę ze zdjęcia. Czuję dużą wdzięczność i radość oraz siłę kobiecego wsparcia. Mam wiele szczęścia bo dane jest mi pracować z wyjątkowymi kobietami, inspirującymi i prawdziwymi.
Kiedyś zdecydowanie wybierałam/wolałam towarzystwo mężczyzn. Jakoś chyba wewnętrznie gardziłam kobietami, sądziłam że są słabe, nie chciałam być taka jak one - okazująca słabości, potrzebująca. Dzięki Bogu spotkałam na swej drodze ludzi, dzięki którym zapragnęłam się zmienić. Czemu mnie to cieszy? Bo coraz bardziej mogę być sobą i cieszyć się bliskością z innymi - właśnie dzięki temu, że uczę się okazywać swoją słabość i niedoskonałość:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz